.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاجیان رابط خانه مطبوعات مازندران در ساری شد
شمال نیوز: راحله حاجیان با کسب 61 رای از 86 برگ رای ماخوذه به عنوان رابط خانه مطبوعات مازندران در ساری انتخاب شد.
حاجیان رابط خانه مطبوعات مازندران در ساری شد

شمال نیوز: انتخابات رابط خانه مطبوعات شهرستان ساری صبح امروز در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در ساری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری در این مراسم که با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: خانه مطبوعات ترجیح داد تا در دولت تدبیر و امید با نظرات اهالی رسانه این انتخابات صورت گیرد.

سید مهدی سعیدی با بیان اینکه تمام خبرنگاران صاحب نظر هستند افزود: هر کسی در هر جایگاهی که بر عهده دارد می تواند در انتخابات رابطان خانه مطبوعات تاثیرگذار باشند و رابطان بتوانند راهگشای کارهای خبرنگاران در خانه مطبوعات باشند.

قابل ذکر است سه نفر از اصحاب رسانه در این انتخابات نامزد شدند که با انصراف یک نامزد در روز گذشته، راحله حاجیان و محسن هدایتی نامزدهای این انتخابات بودند.

به گزارش شمال نیوز، راحله حاجیان با کسب 61 رای از 86 برگ رای ماخوذه به عنوان رابط خانه مطبوعات مازندران در ساری انتخاب شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 بهمن 1392
خیلی بلایی هیچ کامنتی رو تایید نکردی؟؟!!!
نا شناس 6 بهمن 1392
خدا کنه در غرب مازندران هم خبرنگاران به کسی که با تجربه و توانمند است رای بدن تا بتونه جلوی کینه و کدورتها رو بگیره و ابروی رفته خبرنگاران غرب مازندران رو برگردونه.خدایی برای یکبار هم که شده منافع جمعی رو بر منافع فردی ترجیح بدین !
محمد زید وند 8 بهمن 1392
بنده انتقاد دارم
چرا باید یک نفر اینقدر شغل داشته باشد عده ای بیکار بمانند؟ تازه! سابقه خبرنگاری این بانو کجاست؟ لطف کنید یک خبرنگار را انتخاب کنید نه کسی که اول بیرون رای جمع کرد بعد آمد داخل!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.